본문 바로가기
음악/Pop

Change the World - Eric Clapton (Phenomenon, 1996)

by nGroovy 2016. 6. 24.
반응형

All Music


No) Title / Performer / Time

1) Change the World / Eric Clapton / 3:56

2) Dance With Life (The Brilliant Light) / Bryan Ferry / 6:14

3) Crazy Love / Aaron Neville, Robbie Robertson / 4:30

4) Corrina / Taj Mahal / 3:00

5) Have a Little Faith in Me / Jewel / 4:24

6) I Have the Touch / Peter Gabriel / 5:27

7) Piece of Clay / Marvin Gaye / 5:11

8) Para Donde Vas / The Iguanas / 3:18

9) Misty Blue / Dorothy Moore / 3:39

10) A Thing Goes On / J.J. Cale / 2:38

11) The Orchard / Thomas Newman / 2:33



If I could reach the stars pull one down for you

Shine it on my heart so you could see the truth

만약 내가 손을 뻗어 별에 닿는다면, 당신을 위해 하나를 따겠어요.

그 별이 내 가슴에서 빛나면 당신은 진실을 볼 수 있겠죠.

 

That this love I have inside is evertyghing it seems

But for now I find It's only in my dreams

내 속에 있는 이 사랑이 보이는 모든 것입니다.

그러나 그건 나만의 꿈이라는 것을 이제서야 알았어요.

 


If I can change the world I would be the sunlight in your universe

You would think my love was really something good

Baby if I could change the world

만약 제가 세상을 바꿀 수 있다면, 저는 당신의 세상에서 빛이 될거에요.

당신은 나의 사랑이 정말 소중한 것이었다고 생각하겠지요.

그대여 제가 만약 세상을 바꿀 수 있다면...

 

If I could be king even for a day

I'd take you as my queen I'd have no other way

And our love will rule in this kingdom we have made

'Til then I'll be a fool wishing for the day

만약 제가 단 하루만이라도 왕이 될 수 있다면

나는 당신을 나의 여왕으로 만들거에요. 다른 방법은 없어요.

그리고 우리의 사랑으로 우리가 만든 왕국을 통치할거에요.

그때까지 난 매일 바보같은 소원을 빌겠어요.

 

If I can change the world I would be the sunlight in your universe

You would think my love was really something good

Baby if I could change the world

만약 제가 세상을 바꿀 수 있다면, 저는 당신의 세상에서 빛이 될거에요.

당신은 나의 사랑이 정말 소중한 것이었다고 생각하겠지요.

그대여 제가 만약 세상을 바꿀 수 있다면...

반응형

댓글