본문 바로가기
음악/Pop

Misery - Maroon 5 (Hands All Over, 2010)

by nGroovy 2016. 6. 15.
반응형

All Music


No) Title / Performer / Time

1) Misery / Maroon 5 / 3:36

2) Give a Little More / Maroon 5 / 3:00

3) Stutter / Maroon 5 / 3:17

4) Don't Know Nothing / Maroon 5 / 3:19

5) Never Gonna Leave This Bed / Maroon 5 / 3:17

6) I Can't Lie / Maroon 5 / 3:31

7) Hands All Over / Maroon 5 / 3:12

8) How / Maroon 5 / 3:36

9) Get Back in My Life / Maroon 5 / 3:37

10) Just a Feeling / Maroon 5 / 3:46

11) Runaway / Maroon 5 / 3:01

12) Out of Goodbyes / Maroon 5 / 3:16



Oh yeah

Oh yeah

So scared of breaking it

깨버리기엔 너무 겁이 났지만

But you won't let it bend

너는 구부려지게 내버려두지 않았어

And I wrote two hundred letters I won't ever send

너에게 절대 부치지 않을 수백통의 편지를 썼어

Sometimes it is cut so much

때로는 보이는것 보다

Deeper then they seem

훨씬 더 깊이 베어 있었지

You'd rather cover up

너는 차라리 가리려 들겠지

I'd rather let them be

하지만 나는 그냥 그대로 내버려둘거야

So let me be

그러니 나를 내버려둬줘

And I'll set you free

그럼 널 자유롭게 풀어줄께



I am in misery

나는 너무나 비참해

There ain't no other Who can comfort me

나를 위로해 줄 다른 사람은 아무도 없어

Why won't you answer me?

왜 나에게 대답해주지 않는거야?

Your silence is slowly killing me

너의 침묵히 천천히 나를 죽이고 있어


Girl you really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

You really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

I'm gonna get you back

난 너에게 복수해 줄거야

Gonna get you back

너에게 복수해 줄거야


Your salty skin and how

땀이 배어 짠 너의 피부

It mixes in with mine

그것이 내 피부와 어떻게 닿았는지

The way it feels to be Completely intertwined

그걸 느끼는 방법이 완전히 얽혀 버렸어

It's not that I didn't care

내가 상관하지 않았던 게 아냐

It's that I didn't know

내가 몰랐던 거야

It's not what I didn't feel,

내가 느꼈던 건 그게 아냐

It's what I didn't show

내가 보여주지 않았던거야

So let me be

그러니 날 내버려둬줘

And I'll set you free

그럼 널 자유롭게 풀어줄께


I am in misery

나는 너무나 비참해

There ain't no other Who can comfort me

나를 위로해 줄 다른 사람은 아무도 없어

Why won't you answer me?

왜 나에게 대답해주지 않는거야?

Your silence is slowly killing me

너의 침묵히 천천히 나를 죽이고 있어


Girl you really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

You really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

I'm gonna get you back

난 너에게 복수해 줄거야

Gonna get you back

너에게 복수해 줄거야


You say your faith is shaken

너의 믿음이 흔들렸다고

You may be mistaken

네가 잘못 알았다고 말해줘

You keep me wide awake and

너 때문에 나는 잠 못 이루고

Waiting for the sun

태양이 뜨기만을 기다리고 있어

I'm desperate and confused

나는 절망에 빠져 있고 혼란스러워

So far away from you

그래서 너에게서 멀리 떨어져

I'm getting here

난 이곳에 있어

Don't care where I have to go

어디로 가야 하는지 상관하지 않을래


Why do you do what you do to me, yeah

왜 너는 나에게 한 행동을 하고 있는거야

Why won't you answer me,

왜 내게 대답하지 않는거야

answer me yeah

대답해줘

Why do you do what you do to me, yeah

왜 너는 나에게 한 행동을 하고 있는거야

Why won't you answer me

왜 내게 대답하지 않는거야

answer me yeah

대답해줘


I am in misery

나는 너무나 비참해

There ain't no other Who can comfort me

나를 위로해 줄 다른 사람은 아무도 없어

Why won't you answer me?

왜 나에게 대답해주지 않는거야?

Your silence is slowly killing me

너의 침묵히 천천히 나를 죽이고 있어

Girl you really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

You really got me bad

넌 내가 이렇게 나빠지도록 만들었어

I'm gonna get you back

난 너에게 복수해 줄거야

Gonna get you back

너에게 복수해 줄거야

반응형

댓글