본문 바로가기
음악/Pop

Tears in Heaven - Eric Clapton (Rush, 1992)

by nGroovy 2016. 6. 24.
반응형

All Music


No) Title / Performer / Time

1) New Recruit / Eric Clapton / 1:31

2) Tracks and Lines / Eric Clapton / 3:01

3) Realization / Eric Clapton / 2:41

4) Kristen and Jim / Eric Clapton / 3:40

5) Preludin Fugue / Eric Clapton / 3:20

6) Cold Turkey / Eric Clapton / 2:24

7) Will Gaines / Eric Clapton / 3:50

8) Help Me Up / Eric Clapton / 5:53

9) Don't Know Which Way to Go / Eric Clapton feat: Buddy Guy / 10:48

10) Tears in Heaven / Eric Clapton / 4:32



Would you know my name

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

당신은 내 이름을 알까요

Would it be the same

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

지금과 똑같을 까요

I must be strong and carry on

나는 강해지고 견디어 내야 해요

'Cause I know

왜냐하면 나는 알기 때문이죠

I don't belong here in heaven

내가 이곳 천국 사람이 아니라는 것을요


Would you hold my hand

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

당신은 내 손을 잡을 건가요

Would you help me stand

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

나를 도와줄 건가요

I'll find my way through night and day

나는 밤낮으로 내 길을 찾을 거예요

'Cause I know

왜냐하면 나는 알기 때문이죠

I just can't stay here in heaven

나는 이곳 하늘에서 머물 수 없다는 것을요



Time can bring you down

시간이 흐르면 당신은 자부심이 꺽일 수 있어요

Time can bend your knees

시간이 흐르면 당신은 굴복할 수 있어요

Time can break your heart

시간이 흐르면 당신은 마음이 아플 수 있어요

Have you begging and please

당신은 간청하고 바랄 수 있어요

Begging and please

간청하고 바랄 수 있어요


Beyond the door there's a peace I'm sure

문 너머에는 내가 확신하는 평화가 있어요

And I know there'll be no more

그리고 나는 알지요 천국에는

Tears in heaven

더 이상의 눈물이 없을 것이라는 것을요


Would you know my name

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

당신은 내 이름을 알까요

Would it be the same

내가 만일 천국에서 당신을 본다면

if I saw you in heaven

지금과 똑같을 까요

I must be strong and carry on

나는 강해지고 견디어 내야 해요

'Cause I know

왜냐하면 나는 알기 때문이죠

I don't belong here in heaven

내가 이곳 천국 사람이 아니라는 것을요

'Cause I know

왜냐하면 나는 알기 때문이죠

 

I don't belong here in heaven

내가 이곳 천국 사람이 아니라는 것을요

반응형

댓글