본문 바로가기
음악/Pop

Heartbeat - Christopher (2016)

by nGroovy 2016. 11. 3.
반응형

All Music

네이버 뮤직



It's like a song, that no one hears

아무도 듣지 않는 노래처럼

I'm screaming out, but you're not here

난 너가 없는 이 곳에서 외치고 있어

All I wanna do

오로지 내가 원하는건

All I wanna do

내가 원하는건

Is say I love you

널 사랑한다고 말 할 수 있기를

All I wanna do

내가 원하는 건

All I wanna do

내가 하고싶은건

Is say I care

널 생각 중이라 말하고 싶은 것


I swear my words don't work

내 이야기들이 전해지지 않았나봐

Feeling like they have no worth

이런 이야기들이 쓸모없이 느껴지네

Here and now is nothing in between

우리 사이엔 어떤 감정도 존재하지 않아



How could I ever describe the way I feel?

내가 느끼는 이 감정들을 어떻게 설명할 수 있을까?

Why should I even try when obviously

왜 난 시도조차 할 수 없는걸까?

All the words that I say seem to get in my way

내가 내뱉은 모든 단어들이 이제 명확하게 나에게 자리잡고 있는ㄷ

Only wish I could say it with a heartbeat, say it with a

오직 한가지 바램은, 내 마음 속 심장소리와 함께 말하는 것

(say it with a, say it with a)


Its like a stage without a crowd

관중 없는 무대위에 있는 것 같애

The best performers, but no one's proud

최고의 공연이였지만, 어느 누구도 부러워 하지 않아

All I wanna do

오로지 내가 원하는건

All I wanna do

내가 원하는건

Is say I love you

널 사랑한다고 말 할 수 있기를

All I wanna do

내가 원하는 건

All I wanna do

내가 하고싶은건

Is say I care

널 생각 중이라 말하고 싶은 것


I swear my words don't work

내 이야기들이 전해지지 않았나봐

Feeling like they have no worth

이런 이야기들이 쓸모없이 느껴지네

Here and now is nothing in between

우리 사이엔 어떤 감정도 존재하지 않아


How could I ever describe the way I feel?

내가 느끼는 이 감정들을 어떻게 설명할 수 있을까?

Why should I even try when obviously

왜 난 시도조차 할 수 없는걸까?

All the words that I say seem to get in my way

내가 내뱉은 모든 단어들이 이제 명확하게 나에게 자리잡고 있는ㄷ

Only wish I could say it with a heartbeat, say it with a

오직 한가지 바램은, 내 마음 속 심장소리와 함께 말하는 것

(say it with a, say it with a)

반응형

댓글