본문 바로가기
음악/Pop

My Boo - Usher ft. Alicia Keys (Confessions, 2004)

by nGroovy 2016. 4. 26.
반응형

All Music


No) Title / Performer / Time

1) Intro / Usher / 0:46

2) Yeah! / Usher feat: Lil Jon, Ludacris / 4:10

3) Throwback / Usher / 4:01

4) Confessions (Interlude) / Usher / 1:15

5) Confessions, Pt.2 / Usher / 3:49

6) Burn / Usher / 4:15

7) Caught Up / Usher / 3:44

8) Superstar (Interlude) / Usher / 1:04

9) Superstar / Usher / 3:28

10) Truth Hurts / Usher / 3:51

11) Simple Things / Usher / 4:57

12) Bad Girl / Usher / 4:21

13) That`s What It`s Made For / Usher / 4:37

14) Can U Handle It? / Usher / 5:45

15) Do It To Me / Usher / 3:53

16) Take Your Hand / Usher / 3:03

17) Follow Me / Usher / 3:31



[Usher intro]


There's always that one person

언제나 그 한 사람이 있지


That will always have your heart

마음에 항상 간직할


You'll never see it coming

절대 앞으로 다가올 일을 보진 못하지


Cause you're blinded from the start

처음부터 눈이 멀었던거야


Know that you're that one for me

니가 나의 그 한 사람이란걸 알아


It's clear for everyone to see

누가 봐도 당연한걸


Ooh baby ooh you'll always be (my boo)

오 자기 오 넌 언제나 나의 사랑~




[Jermaine Depri]


I don't know about y'all 

너에 대해 다 알진 못하지


But I know about us and uhh 

하지만 우리에 대해선 알고 있어 그리고


It's the only way we know how to rock

그게 우리가 아는 유일한 방법이지



[Usher Verse]


Do you remember girl

기억하니 girl


I was the one who gave you your first kiss

내가 너의 첫키스였지


Cause I remember girl

내가 기억하니까 girl


I was the one who said put your lips like this

내가 너에게 입술은 이렇게 포개는 거라고 말해줬지


Even before all the fame and 

그 모든 인기를 얻기 전에


People screaming your name

사람들이 니 이름을 소리치기 전에


Girl I was there when you were my baby

Girl 난 거기 있었지 넌 나의 그녀였어



[Chorus 1 - Usher]


It started when we were younger

우리가 더 어렸을때 시작됬지


You were mine (my boo)

넌 내꺼였어 (내 사랑)


Now another brother's taking over

이제 다른 녀석이 데려가지


But its still in your eyes (my boo)

하지만 아직 너의 눈에서 난 볼 수 있어 (내 사랑)


Even though we used to argue it's alright

우린 괜찮다고 하곤 했지만


I know we haven't seen each other

우린 서로를 바라보지 않고 있었어


In awhile but you will always be (my boo)

하지만 곧 넌 항상 (나의 사랑)이 될꺼야



[Chorus 2 - Beyonce]


I was in love with you when we were younger

우리가 더 어렸을때 너와 난 사랑을 했지


You were mine (my boo)

넌 내꺼였어 (내 사랑)


And I see it from time to time

그리고 시간이 흘러 이제 봐봐


I still feel like (my boo)

난 아직 같은 느낌이야 (내 사랑)


And I can see it no matter

그리고 난 볼 수 있지 문제 없이


How I try to hide (my boo)

내가 얼마나 숨기려고 하는지 (내 사랑)


Even though there's another man in my life

비록 내 삶에 다른 남자가 있어도


You will always be (my boo)

너는 언제나 (내 사랑)



[Beyonce Verse]


Yes I remember boy

그래 난 기억하지 boy


Cause after we kissed

우리가 키스한 다음


Thought I'm never gonna whipe my lips

입술을 영원히 닦지 않으리라 생각했었거든


Yes I remember boy

그래 난 기억하지 boy


That you were the one 

니가 그 한사람이었다는 걸


That I said I'd grow old with

내가 함께 늙어가리라고 했었던



Even before all the fame

그 모든 인기가 있기 전에도


And people screaming your name

사람들이 니 이름을 소리치기 전에


Boy I was there and you were my baby

Boy 난 거기 있었지 그리고 넌 내 자기였어



[Chorus 1 - Usher]



[Beyonce Verse] 


Yes I remember boy 

그래 난 기억하지 boy


Cause after we kissed 

우리가 키스한 다음


I could only think about your lips 

난 네 입술 생각뿐이었는걸


Yes I remember boy 

그래 난 기억하지 boy


The moment I knew you were the one 

그 순간 난 니가 그 한사람이란걸 알았지


I could spend my life with 

내 삶을 함께 보낼 수 있는


Even before all the fame 

그 모든 인기가 있기 전에


And people screaming your name 

사람들이 니 이름을 소리치기 전에


I was there and you were my baby 

난 거기 있었지 그리고 넌 내 자기였지



[Chorus 1 - Usher]



[Chorus 2 - Beyonce]



[Usher]


My oh, My oh, My oh, My oh, (my boo)

나의 오, 나의 오, 나의 오, 나의 오, (나의 사랑)



[Beyonce]


My oh, My oh, My oh, My oh, (my boo)

나의 오, 나의 오, 나의 오, 나의 오, (나의 사랑)

반응형

댓글