본문 바로가기
음악/Pop

Queen of the Night - Whitney Houston (보디가드 - The Bodyguard, 1992)

by nGroovy 2016. 5. 5.
반응형

IMDb


Genres: Action | Drama | Music | Romance | Thriller

Country: USA

Language: English | Japanese

Release Date: 5 December 1992 (South Korea)

Filming Locations: 10231 Charing Cross Road, Beverly Hills, California, USA


프랭크 파머는 이성적인 사고를 가진, 일에 철저한 직업 경호원이다. 카터와 레이건 대통령의 경호원이기도 했던 그는 유명한 뮤직 스타 레이첼 매론의 경호를 담당하게 된다. 처음에는 자기가 누군가의 표적이 되고 있다 는 사실을 그다지 실감하지 못한 레이첼은 프랭크를 무시하는 듯한 태도를 보이지만 차츰 그의 중요성을 인식하면서 그에게 사랑을 느끼기 시작한다.


All Music


No) Title / Performer / Time

1) I Will Always Love You / Whitney Houston / 4:31

2) I Have Nothing / Whitney Houston / 4:50

3) I'm Every Woman / Whitney Houston / 4:46

4) Run To You / Whitney Houston / 4:24

5) Queen of the Night / Whitney Houston / 3:08

6) Jesus Loves Me / Whitney Houston / 5:12

7) Even If My Heart Would Break / Kenny G & Aaron Neville / 4:58

8) Someday (I'm Coming Back) / Lisa Stansfield / 4:58

9) It's Gonna Be a Lovely Day / S.O.U.L. S.Y.S.T.E.M. / 4:51

10) (What's So Funny 'Bout) Peace, Love and Understanding / Curtis Stigers / 4:05

11) Theme From the Bodyguard / Alan Silvestri / 2:43

12) Trust In Me / Joe Cocker / 4:13



I've got the stuff that you want, 

I've got the thing that you need. 

I've got more than enough

저는 당신이 원하는 조력자가 될 수 있어요

저는 당신이 필요한 것들을 드릴 수 있고요

저는 당신에게 무엇이든 해드리고 싶어요


To make you drop to your knees

'Cause I'm the queen of the night,

The queen of the night

당신은 저에게 무릎을 꿇어요

왜냐하면.. 저는 밤의 여왕이거든요

밤의 여왕


Oh yeah, 

(oh yeah, oh yeah. Just say it, say it, say. 

'Cause I'm the queen of the night, 

the queen of the night, oh yeah,

oh yeah, oh yeah.) 



Verse 1: 

Don't make no difference 

If I'm wrong or I'm right, 

I've got the feeling 

And I'm willing tonight.

차이를 만들지 말아요

제가 옳던 그르던

저는 느낄수 있어여

그래서 저는 오늘밤을 보낼겁니다


Well, I ain't nobody's angel.

What can I say? 

Well, I'm just that way. 

저는 그누구의 천사도 아닙니다

내가 말할 수 있는건

그저 그 방법이라는것

(밤의 여왕이라는거)


I've got the stuff that you want, 

I've got the thing that you need. 

I've got more than enough 

저는 당신이 원하는 조력자가 될 수 있어요

저는 당신이 필요한 것들을 드릴 수 있고요

저는 당신에게 무엇이든 해드리고 싶어요


To make you drop to your knees

'Cause I'm the queen of the night,

The queen of the night 

당신은 저에게 무릎을 꿇어요

왜냐하면.. 저는 밤의 여왕이거든요

밤의 여왕


Oh yeah, 

(oh yeah, oh yeah./Just say it, say it, say. 

'Cause I'm the queen of the night, 

the queen of the night, oh yeah,

oh yeah, oh yeah.) 


Verse 2: 

You got a problem With the way that I am? 

They say I'm trouble and I don't give a damn. 

But when I'm bad, 

당신.. 나와 관련괸 골치거리가 있나여?

사람들은 내가 문제아라고 말하죠..

그래봤자.. 내가 침대에 들어갈때.


I know I'm better. 

I just wanna get loose,

And turn it up for you. 

난 알지요.. 내가 더 나아지는것을

나는 단지 원할뿐입니다.

그래서 당신을 위해서 턴을 할 뿐이죠..


I've got the stuff that you want, 

I've got the thing that you need. 

I've got more than enough 

저는 당신이 원하는 조력자가 될 수 있어요

저는 당신이 필요한 것들을 드릴 수 있고요

저는 당신에게 무엇이든 해드리고 싶어요


To make you drop to your knees

'Cause I'm the queen of the night,

The queen of the night 

당신은 저에게 무릎을 꿇어요

왜냐하면.. 저는 밤의 여왕이거든요

밤의 여왕


Oh yeah, 

(oh yeah, oh yeah./Just say it, say it, say. 

'Cause I'm the queen of the night, 

the queen of the night, oh yeah,

oh yeah, oh yeah.) 


(Guitar solo) 


I've got the stuff that you want, 

I've got the thing that you need. 

I've got more than enough 

저는 당신이 원하는 조력자가 될 수 있어요

저는 당신이 필요한 것들을 드릴 수 있고요

저는 당신에게 무엇이든 해드리고 싶어요


To make you drop to your knees

'Cause I'm the queen of the night,

The queen of the night 

당신은 저에게 무릎을 꿇어요

왜냐하면.. 저는 밤의 여왕이거든요

밤의 여왕


Oh yeah, 

(oh yeah, oh yeah./Just say it, say it, say. 

'Cause I'm the queen of the night, 

the queen of the night, oh yeah,

oh yeah, oh yeah.) 

I am the queen of the night,

the queen of the night,


Oh yeah, 

'Cause I'm the queen of the night,

the queen of the night, oh yeah.

반응형

댓글